LES CLASSES

TalkBusiness és diferent. A més d’enviar a les vostres oficines professors nadius d’anglès altament qualificats que coneixen el món dels negocis, també apliquem un enfocament radicalment diferent al disseny de les nostres classes. Us ho expliquem.

sense llibres de text

Mai vindrem a les vostres oficines amb llibres de text d’anglès comercials i genèrics. Dissenyem els materials perquè satisfacin les necessitats dels nostres clients. Cada estudiant té accés a un espai d’aprenentatge en línia que conté un nombre creixent de materials personalitzats.

tecnologia

Sabem el paper que la tecnologia pot tenir en el procés d’aprenentatge, però també sabem que no pot substituir un bon ensenyament! Utilitzem solucions tecnològiques curosament seleccionades, però només quan representen una veritable ajuda per al desenvolupament dels estudiants com a comunicadors en llengua anglesa.

resultats mesurables

Considerem que hi ha massa cursos d’anglès que porten l’estudiant a PERCEBRE que progressa, però que no proporcionen uns resultats realment mesurables. Per això dissenyem maneres de mesurar el progrés dels vostres treballadors com a usuaris de la llengua anglesa a la feina i us n’informem.

test-teach-test

La nostra metodologia favorita:  proposar tasques comunicatives exigents, prendre notes detallades del rendiment dels nostres estudiants i, després, ajudar-los a millorar. D’aquesta manera, ens centrem a eliminar les barreres reals per a una comunicació eficaç.

aprenentatge basat en tasques

Dissenyem les classes al voltant de la realització de tasques. Per què? Perquè això és el que fa la gent a la feina i perquè és essencialment motivador! La major part de les nostres classes impliquen simulacions de les tasques que les persones fan a la feina quan fan servir l’anglès

.

aprenentatge basat en jocs

Considerem que les classes divertides funcionen millor i que els jocs són essencialment motivadors. Així que algunes de les nostres classes basades en tasques impliquen jocs competitius i col·laboratius. Quan fem servir jocs, s’estimula la comunicació constant alhora que els estudiants negocien, discuteixen estratègies i n’analitzen els resultats.